reklama

Herci a "herci"

Keby ste chceli vedieť ako sa míňajú vaše a naše peniaze tak by ste sa asi z úst zodpovedných dozvedeli,že na vydarené predsedníctvo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vyzerá to že v Smere vyhlásili talentovú súťaž dvojíc a jednotlivcov. To čo predvádzajú Kaliňák s Gašparom alebo Raši s Jarjabkom ba dokonca ešte medzitým aj Gašpar sólo v priebehu dvoch dní ma vedie k presvedčeniu,že sa v strane hľadá najlepší tlčhuba.

Normálne by som Jarjabka favorizoval ale presvedčil som sa na vlastné oči,že ani len to s čím má skúsenosti mu nejde...vystupovať a byť obľúbený

Divadielka si samozrejme musíme zaplatiť sami,všakže.Nebudem obhajovať Matoviča len by som rád aby sa takíto ľudia naozaj nestarali o verejné a už vôbec nie o moje blaho.Taká kadencia akou chrlia lávu "argumentov"proti politickému protivníkovi je dôkazom,že ich niekde omína.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A preceda u zločinca rádovo hroznejšieho v tichosti pije kolu a pred téátrojkou prská od smiechu na monitor.Od utorka nám začala iná téma .Protikorupčný pochod prešiel v kľude mestom,treba inú tému oprášiť aby sa nás nevypytovali na korupciu.Veď proti nej tvrdo bojujeme.Aj prezident policajtov je predsa z boja proti korupcii.Takže milí iluzionisti,trochu menej kožených ksichtov pred kamerami,pretože to môže na veľa ľudí negatívne ovplyvniť a to by ste predsa nechceli....

....nasraný som neskutočne!!!!!!

Marek Encinger

Marek Encinger

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milovník cestovania,objavovania,spoznávania prírody,futbalových výletov a Realu Madrid. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu