reklama

Odmietam

Kradnú nám naše peniaze priamo pred nosom a kradnutie nazývajú sociálnym cítením. Zlodejiny prekrývajú ďalšími zlodejinami a nazývajú to nezávislým vyšetrovaním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetko sa deje v súlade so zákonom a človeku sa z výsledku prevracia žalúdok.S kamennou tvárou sa pasujú do úlohy ctihodných občanov a pritom žijú za peniaze nás všetkých.

Každé ráno keď sa zobudíme,sme zase niekde niečo dlžní napriek tomu,že sme včera čosi boli zarobiť a do spoločného odviesť.Niekoho si zvolíme nech nám ten spoločný majetok spravuje,no on ho začne spreneverovať.Od starostu,ktorý prichytený pri ponúkaní úplatku,pokračuje v promenádovaní sa na akciách obce až po premiéra krajiny.Ten zase býva u mafiána a kryje jeho toky peňazí za zvýhodnené nájomné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vniesť svetlo do týchto prípadov má polícia.Tá polícia,ktorej ani videozáznam mladého muža za volantom nestačí na jeho obvinenie z jazdy autom pod vplyvom alkoholu s desiatimi spolupasažiermi.

Dnes som bol zase v práci čosi zarobiť a odviesť do spoločnej kasy.A ten náš spoločný štát vraj narozdával toľko pokút,že nevie ako ich má vyberať tak si musí zriadiť nový úrad na ich vymáhanie.Ako si môže byť istý,že pokuty sú namieste? Hádam budem ešte viac musieť prispieť aby mi mohli dať viac pokút? To čo je za kolobeh toto?Toto je správa spoločného majetku?Toto dokonca môže niekto obhajovať?

Opäť som bol v práci a niečo do spoločnej kasy prihodil....a rozj..al som si nápravu.Nie na tom výtlku,ktorý už je dva mesiace označený oranžovým sprejom. Na inom,hneď vedľa ako som obchádzal ten nasprejovaný. Myslím,že aj na to som poslal niečo do spoločného.A vraj je to na magistráte a nemôžu to teraz opraviť.Ak si chcem uplatniť náhradu škody,mám vraj zavolať políciu...aby mi dala pokutu za neprispôsobenie povrchu,stavu a neviem koho materi ešte...a odfotila ako ma nakladajú na odťahovku. Aj im na výplatu som poslal čosi do spoločného.Bolo to po ceste domov našťastie pretože keby to bolo ráno tak dnes nič nezarobím.Do spoločného som samozrejme prispieť musel lebo už vzniká úrad ,ktorý by ma naučil móresom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto sú len tri dni skúseností jedného smrteľníka s týmto štátom. Nie roky ani desaťročia.Štátom,ktorému mám zveriť do rúk svoju starobu a povinne na ňu prispievať.Ružová budúcnosť,nemyslíte?

Ako by niekto mohol namietať,že toto odmietam???

Marek Encinger

Marek Encinger

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milovník cestovania,objavovania,spoznávania prírody,futbalových výletov a Realu Madrid. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu